قوانین و شرایط مخصوص مصرف کننده نهایی

ریزان حافظه در نظر دارد بتواند نقش همراه همیشگی شما را ایفا کند تا کاربران در شرایط مطلوب خریدی مطمئن و آسوده انجام داده و تمام انتظارات شما نیز برآورده شود.
همه ما آگاهیم که پیش از خرید سوالاتی برای مشتریان عزیز ممکن است وجود داشته باشد که کاربران به سادگی می‌توانند پاسخ این سوالات را به صورت پاسخگویی آنلاین و تماس تلفنی به‌دست آورند.

شرایط استرداد محصول

استفاده از ۱۵ روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟
اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
– اشکال و ایراد فنی باید حداکثر تا ۱۰ روز کاری پس از دریافت کالا،به ما اطلاع داده شود. (تماس تلفنی)
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۱۵ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جدا خودداری شود.
– استفاده از این گارانتی تنها در صورتی امکان پذیر است که محصول در کارتن یا جعبه اصلی آن بازگردانده شود.
– این سرویس اشکال‌ها و موردهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود را شامل نمی‌شود.

اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزکی و ظاهری داشته باشد.
-آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی حداکثر باید طی ۷۲ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش فروشگاه از طریق تماس تلفنی یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
– می بایست کارتن یا جعبه اصلی کالا نگهداری شود و از دور ریختن آن جدا خودداری شود. استفاده از این سرویس نیز تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی آن بازگردانده شود.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود
توجه: حق استرداد محصول طبق شرایط متعلق به مشتری یا همان مصرف کننده است.– اگر پس از دریافت کالا، مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۱۵ روز کاری، باید انصراف خود را به واحد پس از فروش با تماس تلفنی اطلاع دهد.
– در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناسان خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان پذیر است که کاملا در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه تمامی اقلام همراه آن و ملزومات، ارسال شود.
– همچنین در صورت انصراف مشتری از خرید، هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

کالا را چطور ارسال کنید؟
لطفا برای پایین آمدن سطح اشتباهات حتما قبل از هر اقدامی به پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی خدمات پس از فروش  جدا خودداری فرمائید.
– توجه: ارسال فاکتور و در صورت وجود کارت گارانتی همراه با کالا و وجود آن در بسته بندی الزامی می‌باشد و در صورت نبودن فاکتور یا کارت گارانتی در بسته بندی پس از بررسی کارشناسان، کالا از سرویس بازگشت خارج می‌شود.
– روش حمل و نقل بازگرداندن کالا را فقط پست سفارشی انتخاب کنید و شرکت پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری هزینه ارسال را واریز می‌کند.
– از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی و مشاهده آن است، برای اطمینان رسید پستی را به فاکتور منگنه کرده و همراه بسته ارسال کنید.
– بسته خود را به آدرس و کدپستی در بخش تماس با ما ارسال کنید.

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان پس از فروش فروشگاه برسد، هزینه ارسال به عهده ما می‌باشد.
– برای واریز هزینه پستی به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست همراه کالا به ریزان حافظه ارسال می‌شود.
– در صورت انصراف خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت فنی و فیزیکی توسط کارشناسان ریزان حافظه، هزینه ارسال و دریافت کالا به عهده خود مشتری می‌باشد.
– پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش ریزان حافظه، تمامی روند رسیدگی به درخواست مشتری به ایشان در اسرع وقت اطلاع رسانی می‌شود.

قوانین و شرایط مخصوص همکار

برای آگاهی ازشرایط گارانتی همکار تلفنی با شماره ۴۶۲۴۵۱۶۰۰۴۴ بخش فروش در تماس باشید.